Vypočujte si rozhlasový príspevok, kde sa dozviete čím sme si posledných 20 rokov v rámci nášho klubu prešli.
Ľuboš Kasala vyspovedal Michala Milatu.
Pokračovať v čítaní
Vypočujte si rozhlasový príspevok, kde sa dozviete čím sme si posledných 20 rokov v rámci nášho klubu prešli.
Ľuboš Kasala vyspovedal Michala Milatu.
Pokračovať v čítaní
Prečítajte si ako pokračuje príbeh Viedenskej električky, ktorá sa prvýkrát v dejinách nášho mesta objavila na začiatku roku 1914.
V druhej časti našej spolupráce s Národným osvetovým centrom portálom Slovakiana – portálom kultúrneho dedičstva Slovenska sme pripravili blog o tom ako vyzerá Viedenská električka dnes. Čo všetko je sme už urobili a robíme preto, aby sme túto unikátnu technickú pamiatku zachovali aj naďalej.
Pomôž nám svojimi DVOMA PERCENTAMI pri pokračovaní obnovy prešporskej legendy – lokomotívy P.O.H.É.V. GANZ Eg 6 a obnovu vozňa L.W.P. Ringhoffer BCDFa 1400.
Rekonštrukcia diaľkovej súpravy Viedenskej električky úspešne pokračuje.
Na lokomotíve boli kompletne rozobraté podvozky, vybraté štyri trakčné motory, rozobraté pružnice a ich závesy. Rám podvozkov bol kompletne ošetrený a opieskovaný.
Jednotlivé nápravy boli spolu s pružnicami podrobené defektoskopii. Záver je, že podvozková časť je v perfektnom stave. Kvalitná práca sa pozná aj po 106 rokoch.
Okrem rekonštrukcie osobného vozňa Ringhoffer L. W. P. BCDFa 1400, ktorého konštrukciu staviame úplne nanovo, pokračujeme aj druhou fázou obnovy električkovej lokomotívy Ganz
P. O. H. É. V. Eg 6.
Ide o tzv. menej viditeľnú časť, avšak veľmi dôležitú.
Lokomotíva bola vyviazaná na zdvihákoch a odpojená od oboch podvozkov a trakčných motorov.
Viac informácií nájdeš v časti Obnova